Çarşamba, Mart 29, 2006

şundan, bundan



Geçen hafta sonu annem Hülya Teyze ve Yiğit Abi ile beraber Palmiye'de Nuh'un gemisine gittik. Çok eğlenceli bir yer ama ben ordaki kaydıraktan kaymak istedim, ama başka çocuklarda kaymak istedi, ben de onlardan korktuğum için kaymak istemedim. Ama sonra tatlı bi kız geldi. Beni öptü, ben de onu öptüm, ve onunla kaydıraktan kaydım. Ama sonra o gitti.

Pazar günü de Örenay restorana gittik, annem ve babamla. Restoranın yanında kepçe vadrı. Kamyonlar gelip kumlarını boşalttıktan sonra, kepçe o kumları alıp kenara itiyodu. Bunu çok çok seyretmek istedim, ama sonra yemekler geldi ve onları yemek için içeri girmek zorunda kaldık.

Bakın size önceki hafta sonunda Sheraton'da çektiğimiz fotoğraflardan gösteriyim. Çok güzel bi hava vardı, ve ufacık bi çocuk parkı vardı. Orda çok çok oynadım. Bir de iskeleye çıktık. İlk önce taş attık prdan, sonra dalgaları seyrettik. Bazıları köpük yapıyodu, ama bazıları yapmıyodu.

Maymunla muhabbet: Maymun; iyi misin? Seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok: