Salı, Mart 21, 2006

Sheraton'da hafta sonu

Hafta sonunda annemim çalıştığı şirketin bir gezisi olarak Çeşme'de Sheraton otele gittik. Ben otelde kalmayı çok sevdim. Mini club'da oyun oynadım, annemle babamın yaptığı baloncukları patlattım. İskeleden denize taş attım, çocuk parkında kaydıraktan kaydım. Ama onun dışında hep odada durmak istedim, çünkü emziğim ve maymunum odadaydı ve onlar odadayken ben aşağıda oyun oynamak istemiyodum.

Fotoğraflar çıkınca bi tane koyarım buraya.

Anne ben tiyt oyniycaaaam...

3 yorum:

onu reren dedi ki...

maymunun da fotosunu isteriz:)

Adsız dedi ki...

efe harika olmuş site vllaha bravooooooo;yani olurda bukadar olur .acar bey sitenizi çok beğendim
harika güzel şeyler yazmışsın
anneye ve bubene slamlar (top sakallı hocaaa satsuma lazımmı)olum bunun seninle alakası yok kocaman öpüyorum

Adsız dedi ki...

HELOOOOOOOO......