Pazartesi, Nisan 03, 2006

hayatımda ilk defa fasıla gittim


Geçen Cumartesi hayatımda ilk defa fasıla gittim. Benden başka hiç çocuk yoktu. Sıkıcı biyerdi zaten, şu elimdeki tefte olmasa bayılacaktım. Babama yaptığım kaprisler sonucunda, restoranın karşısındaki parkta biraz saklanmaç oynadık, ama sonra gene babam içeri girmek istedi, ve ben de tef çaldım, biraz eğlendim. İyi ki doğdun dayı, sayende fasıl da görmüş oldum.

Dün de çok yer gezdik. İlk önce Palmiye alışveriş merkezinde nuhun gemisinde oynadım bol bol, sonra da Hülya Teyze, Yiğit Abi ve Fatih amcayla pikniğe gittik. Yiğit abi kocaman bir uçurtma aldı ve onu en yükseğe uçurduk. Fotoğrafla çıkınca koyarım bi tane buraya.

Anne ben de uçurtma uçurcaaam.

1 yorum:

Elif RN dedi ki...

Gurultulu ve karisik bir ortamda adam adam etrafa bakip kafana gore takildin tebrik ediyorum. Ben olsam basardim yaygarayi.
Yalniz olmadi boyle, sana donulmez aksamin ufkundayizi ogretelim bi daha ki sefere ; )