Cuma, Mart 17, 2006

Enginar partisi


Genel istek üzerine enginar dolması partisine ait de fotoğraf ekliyorum bloğuma. Ne bu enginar dolması partisi? Annemim kuzenleri ile birlikte 2 haftada bir get together yapıyoruz. Bu haftaki get together'ı Alsancak'da Alacat cafe'de yapmaya karar verdiler. Neden? Deliler gibi enginar dolması yemek için. Güzel oldu. Sadece bize ait üst kat, sadece bize özel yapılmış enginar dolmaları. Ben her zamanki gibi mırın kırın edip, pek yemedim, ama benim en sevdiğim kısmı, ordaki satran. takımı ile bol bol oynama fırsatı olması. Kyem renkli olanlari bi kutuya, siyahları öbür kutuya koyabiliyorum, aferin bana.

1 yorum:

Elif RN dedi ki...

Yazsana Cinli bezelye...Annen(disli cocuklarin oldugu anaokulu ortamini kastederek): "ay ben bunu nasil aslanlara kaplanlara vericem?!" dediginde elindeki cep telefonunda oynadigin bowlingi birakip "Beni aslanlara kaplanlara vermeeee! Ben bowling oynuyorum" diye mizmizlandigini ! Biz koptuk tabi ama sen pek eglenmedin galiba... Kiyamam sana ben!