Cuma, Mart 17, 2006

ama nedeeeen


Ama neden kimse bana yorum yazmamış. çok kızdım şimdi bak.
Bugün annem kamerayı boşaltmış, ve çok sevdiğim, babamın asker arkadaşı Başar abi ile onun nişanlısı suna abla ile çektiğimiz fotoğraflar çıkmış ortaya. Hemen ekliycek şimdi annem birini buraya. Aslında bi de güzel Bremen Mızıkacıları'nı anlatmışım ama, bu çağda annem daha video eklemeyi bilmediğinden burada göremeyeceğiz onu.

Hemen size dün yaptığım bir komikliği aktarayım: Annem, babam hergün işe giderler ve para kaznırlar. Ben onları evde beklerim. Akşam olunca bana para getirirler. Ama bana bozuk para vermelerini istemiyorum. Bunu anneme söyledim. "Anne bana bozuk para vermeyin." dedim, O'da benim bu yaşta kağıt parayla bozuk paranın farkının önemini anlamış olmama şaşırarak neden istemediğimi sordu. Ben de "Çünkü bozuk paraları Park Bornova'da arabalara atarsam, arabalar bozulur dedim." Annem de neden bilmem beni çok sıkıştırdı, öptü. "Bozuk paralar bozuk değildir." dedi. Hiçbişey anlamadım. Bozuk paralar bozuktur ve o yüzden arabaları bozabilirler. Bozuk CD'ler de VCD'yi bozarlar. Neyse, gün gelir anlarım.

Hadi artık yorum yazin. Anne yeterince reklam yapmıyon mu sen benim blogum için?

Hiç yorum yok: