Perşembe, Mart 16, 2006

bir ilk


Bugun ilk kez bloga yaziyorum, saolsun annem yaratmış benim için. Benim bütün maceralarımı, komikliklerimi, pırıltılarımı buradan takip edebilirsiniz. Onur abi saolsun bu konuda bana ilham verdi. Onur abi, blogumu gelistirmem icin onerilerini benimle paylaş tamam?? Bol bol yorum da bekliyorum blogum için. Eminim benim için ilerde güzel bi dokuman olacak. Yaşasın çok heyecanlıyım.

ACARLARIN KUYRUGU OLMAAAAAAAAAAAZ.
("Babam küçük acar, küçük acar, kuyruğun neredeee?" dediğinde)

2 yorum:

Elif RN dedi ki...

Olur olur bal gibi olur!Hatta ben o kuyrugu yerim! Biliyor musun ayni sarkiyi benim dugunumde arkadasim Emine : "kucuk gelin kucuk gelin kuyrugun nerede?" seklinde yorumlamisti da gergin ortam dagilmisti... Guzel sarkidir severim, ve de seni yerim!

Adsız dedi ki...

gecen cumartesi minik anneannem bize geldi! onunla puzzle yaptik.nasil yapilacagini ona ben gosterdim.oda sasti.ama en cok onu karsilarken kapida doink doink diyerek ziplayisima sasti.beni cok seviyor biliyorum.