Perşembe, Eylül 06, 2007

Çok kızdım anneye

İlk önce sabahın üçünde geçen bir muhabbet:

Ben: Anne, sana bişey söyliicem
Anne: Ne var?
Ben: Odamda bi sivrisinek kulağıma vızzz dedi.
Anne: Git yat yatağına, burda da var sivrisinek.
Ben: Ama benim ki daha sivri!!!
Anne: hihohohohoho

Sonra annemin yanına yattım, o da kalktı gitti.

Aynı sabah normal bir saatte dolabı bi açtım baktım, olağan Danette sayımında bir Danette eksik çıktı. Hemen evdeki herkesi sorguya çektim. İsmihan anne ve baba yememişlerdi, o zaman geriye sadece anne kalıyordu. Hemen anneye telefon ettim.

Ben: Sabahın üçünde benim Danettelerimi yeme de git kendine başka Danette al.
Anne: O zaman sen de benim yatağıma gelip, beni uyandırma da kendi yatağında yat.
Ben. Ben hep senin yatağında yatcam.
Anne: ben de senin Danettelerini yiycem.
Ben: Sen kendine başka al.

İşte bööle,

Geçen hafta sonu Datça'daydık. Onun hakkında yazı, resimler çıkınca anlatcam.

Hadi siii yuuu

1 yorum:

Elif RN dedi ki...

Yaa bezelye iste boyle olur. Bi ust modelle boyle cepheden savasilmaz ;) "Sen giderken o donuyordu" durumu var ne de olsa:D Yaratici olman lazim! Coook calisman lazim cok!