Salı, Eylül 25, 2007

Kanki - model ikilemi

Anne: Acar, sen Kanki'nin gerçek adını biliyor musun?

Ben: Biliyom tabii ki

Anne: Ne?

Ben: Modeel

Anne, Baba, Yücü, Kanki, Onur abi: Hihohahahohahaho!!!


Bu arada son zamanlarda araba gezintilerinde ilgi alanım, yol işaretleri ve tabelaları. Her bir işaretin teke tek ne olduğunu soruyorum. Çoğunu öğrendim zaten. Ama görüğüm kadarı ile büyüklerin bir çoğu halan öğrenememiş, çünkü hep park yapılmaz işaretinin yanında park etmiş araçlar görüyom.


Ben: Anne, How are you today de.

Anne: How are you today?

Ben: I'm fine thank you, hihi


Bir de piano derslerine başladım artık. Eve gelenlere konser veriyom. Daha dün annemizin falan.


baayyy

1 yorum:

Elif RN dedi ki...

Okulu anlat yaw! Ingilizceyi ilerletmissin anladigim kadariyle ;) Hadi bakalim!