Pazartesi, Ağustos 27, 2007

Romeo

Son zamanlarda populer şarkılarımdan biri, Romeo, Hande Yener. Hemen söliim size,

Geniş KAKAların vardı gösterişliydin,
sen romeo...
Hihihi

Hadta sonu misfierlerimiz vardı, İsveç'den. İsimlerini ezberleyemediğim için muhabbet şu şekilde oldu hep.

Baba: Niye bekliyosunuz?
Ben. Adam olan misafir çiş yapmaya gitti.

ya da

Anne: Oğlum çok uzaklaşma
Ben: Ama kadın olanı ıslatçaaam

ya da

Ben: Anne, kadın olan bana ne dedi?

Ya da

Ben: Anne, adam olana söyle tutsun oyuncağımı

1 yorum:

Elif RN dedi ki...

Adam olan Acar seni isiririm! Nie islatiyorsun kadin olan misafiri? Ayip diil mi?
Bu arada ogrendim ki gecen Sali aile yemeginde Yetkin'in olmadigini farkedip Yilmaz Eniste'ye "Pis zampara gelmedi" demissin ve Giuseppe olaya sahitlik edip ilginc bir renk almis!:D