Cuma, Eylül 14, 2007

Datça maceraları, okul maceraları

Valla, datça maceraları, okul maceraları, hangi birini anlatsam. Önce datçadan başlıyım. Her sene oluduğu gibi bu sene de 30 Ağustos tatilinde Datça Aktur'daydık, ve her sene olduğu gibi bu sene de çok keyifliydi. Bu sene diskoya gitmedim, ama babaanem vardı, yani yemekler güzeldi ve Yağmur arkadaş vardı, yani oyunlar da güzeldi.



Çok çok denize girdim, saatlerce çıkmadım. Sadece arada annem bana dondurma ısmarlarken dışarda durdum, ve dondurmam biter bitmez gene cump denize. Hava çok sıcaktı, o yüzden bol bol su tabancası ile savaş yaptık. Bir de Şiga ile oynadık.






Ama en güzeli Yağmur ile oynamaktı. Yağmur küçük, bazen canım oynamak istemedi, ama bazen de oynadım. Ama oyuncaklarımı almak istediğinde vermedim.











Annemle beraber de çoooook derinlere yüzdük. Kocaman yosunların üzerinde gezdik. Ben annemin paletine tutundum.


Ve sonunda şişko tatil bitti. Günlerce, yeni okula gitmek istememem konusunda pazarlık etmeme rağmen, gene de okul başladı. Ama beklediğim kadar kötü gitmiyor.


İlk gün oturcağımız yerlere çıkartma yapıştırdık. ben kar tanesini seçtim. Hergün Çember zamanında kar tanemin üstüne oturuyoum. Sınıfımızın kapısında balık Lemo var, çünkü bizim sınıfın adı balıklar.

Artık bir de servisle gidiyorum okula. Sabah erken kalkmak zorunda kalıyorum.
Hadi sii yuuu






Hiç yorum yok: