Çarşamba, Ağustos 08, 2007

Koket sefamız bir harikaydı




Evvelki hafta ümittanın koket sefası bir harikaydı. İlk başlarda gemiden derin ve soğuk ve lacivert denize girmek beni zorladıysa da, çok güzel bir gün geçirdik. Ayşegül abla, hakan dayı, aygülcüğüm, ümitta, nazmi enişte ve cihan abi ile, herp beraber yelken yaptık. E tabii ben kah yukarda, kah aşağıda, kah en aşağıda, çok işim vardı. Yelken açılıyor: çık yukarı, motor çalıştı: in aşağı, köpüklere bak, yavaşladık: öne git filenin üstünde zıpla, hızlandık: çık yukarı, bot iniyor: in aşağı, yavaşladık: kamaraya in deniz penceresinden denizi seyret, yemek geldi, güverteye çık, ohoooo bi dakka uyumaya fırsat bulamadım valla.



2 yorum:

Elif RN dedi ki...

Fotolar muhtesem!!! Aferin sana astin kendini deniz ve havuz meselesinde!

Baba dedi ki...

Ahaa, nihayet ben de bloğa çıkabildim. Voleybolda değil tabi, hayır voleybolda da çıkarız boy müsait ama göbek biraz zorlar, o bakımdan.
Afferin yakışıklıma, bu sene seviyoz suyu...Umarım böyle devam eder. Tabi bu olayda elleri pamucak olana kadar oğluşuyla sularda sabırla yüzen babaya da selam, sevgi...