Perşembe, Ağustos 16, 2007

Hergün aşıyom kendimi

Dün akşam İnciraltında lunaparka gittik. Kocaman kurt elmasına bindim.( Anlayamayanlar için annenin notu: elma kurdu) Süperdi, en hızlı aşağıya inip, yan dönünce en güzeliydi. 15 turdan sonra annem artık benle binmekten sıkıldığı için bi tur da yalnız bindim.

Aslında dün maç seyretmeye gitmiştik. Ne güzel giyindim, bayrağımı falan aldım, ama sabrım ilk 10 dakka dayandı.

Birde son merakım satranç. Kale, fil, vezir ve piyonu nasıl oynar baya öğrendim. Saolsun Yılmaz amca anlattı hepsini. Atta zorlanıyom. Bir de benle oynıycak birini bulmakta zorlanıyom.

Sabah yaşanan bir replik:

Aslı: Acar okulu özledin mi sen, ne zaman gidiceksin okula bi daha?
Acar: Şu şişko tatil bitsin ondan sonra!
Baba: Şişko tatil yaz tatili mi oğlum? Hafta sonları çeşme tatilleri ne o zaman?
Acar: Onlar da minik tatil!

Hadi sii yuuu

1 yorum:

Elif RN dedi ki...

Hihi! Sen al o satranci Babylon'a gel yarin, ben Giuseppe icin bi guzellik dusundum :D