Perşembe, Nisan 06, 2006

neden?

Baba: Nese, yandık, neden soruları başladı.
Ben: Neden?
Baba: Aç kitabı bak bakayım bu nedeleri nasıl karşılamak gerekiyomuş.
Ben: Neden?

Asansörde dayılara giderken:
Ben: Sayıları görceeeem.
Baba: Sayılar bu tarafta.
Ben: Neden?
Gene ben: Neden yediye bastık.
Anne: Dayı ve Aygül orda oturuyolar.
Ben: Neden?
Anne: E evleri orası.
Ben: Neden evleri orası.
Anne: Burda oturmak istemişler.
Ben: Neden burda oturmak istemişler?
Anne: Güzel olduğu için.
Ben: Neden güzel olduğu için?
...
Bu arada yedinci kata geldiğimizden sorularımın devamını soramadım.

Ve dün akşam yatmaya hazırlanırken:
Ben: Anne ben park Bornova'ya gitcem.
Anne: Oğlum Park Bornova bu saatte kapalı.
Ben: Neden?
Anne: Ordaki abiler ablalar yatmaya gitmiş.
Ben: Neden?
Anne: Geç oldu artık.
Ben: Neden geç oldu?
Anne: Yatmak vakti, uykumuz geldi.
Ben: Neden?
Anne: ?!?!?

1 yorum:

Elif RN dedi ki...

"Neden"i bosver... Yok nedeni : )Yorma anneni babani. Hadi bakiim