Pazartesi, Haziran 25, 2007

buz gibi soguk su istiyom

Ben: Anne bana buzlu su verir misin?
Anne: Normal su koyduguna emin oldugum bardagi uzatarak) Al aşkım
Ben: Ama bunun içinde buz yok
Anne: Erimiştir aşkım
Ben: Ama soğuk değil
Anne: ?!?!?


Başka bir replik:
Ben: Anneee
Annem: Efendim aşkım
Ben: Okuldan sonra beni jet yerine götür, jete binelim ve kaliforniyaya gidelim, tamammm mı?
Anne: Tamam oğlum, yemeğini ye, düşünürüz.

Ve ayakkabı alırken:
Anne: Bak oğlum, Ninja kaplumbağalı ayakkabı, alalım mı sana?
Ben: Hayır ben spaydırmenli istiyom.
Anne: Ama bak bunun ışıkları da yanıyo,
Ben: hayır be spaydırmenli istiyom.
Anne: Aşkım, spaydırmenli sana büyük geliyo, bak bu da ışıklı
Ben: Ama Doğuçağın spaydırmenli var
Anne: @!@!@!æ

Ve Gökçe il ilgili karmaşa:

(Gökçe annemin Liseden sınıf arkadaşı, Ontur otelin Genel Müdürü)
Ben: Anne, Gökçenin evi Ontur otel mi?
Anne: Hayır, Gökçe'nin iş yeri orası
Ben: Ama evi işinin içinde mi?
Anne: Hayır ama yanında
Ben: Peki toplantılarını onturda mı yapıyo?
Anne: Evet aşkım
Ben. Peki orası iş yeri ise ben nasıl gidiyom?
Anne: ?!?!?!

Hiç yorum yok: