Çarşamba, Mayıs 02, 2007

Koca Nisan ayı gelmiş, geçmiş

Of, of neler oldu neler koca Nisan ayında



Ipek boceklerimiz, geldiklerinde kucucuktuler, simdi koza yapmaya başladılar.









Babaylar yeni hobimiz, köpük savaşı

Ve bir replik:

Baba: Sınıfta en yakışıklı kim oğlum?

Ben: Doğuçağ

Baba: Hadi canım, ben gittim baktım, senden yakışıklısı yoktu

Ben: O zaman o gün Doğuçağ gelmemiş olabilir.

Başka bir muhabbet

Ben: Anne ben büyüyüncü, Tuğçe Taşar ile evlencem. Ama çok büyüyünce

Anne: Tuğçe'de senle evlencek mi peki?

Ben: Evet tabii ki, İrem'de Canefe ile evlencek







1 yorum:

Adsız dedi ki...

Oh be sonuda!
Muazzam bi adam bu yaaa. Nerden duyuyo görüyo? Bu yaşta böyleyse kimbilir 7'sinde 8'inde ne bombalar patlatacak.
Vay ve 4 oldu kereta. 2 sene sonra ilkokulda biz de yaşlanıyoruz yaşlanıyoruz peheeee
Şelo